Vrácení, výměna a reklamace zboží

Vrácení zboží:
• Vyplněný formulář, který najdete ZDE, zašlete spolu se zbožím na danou adresu pro vrácení.
• Zboží musí být kompletní a v originálním obalu, nesmí mít žádné známky opotřebení.
• Lhůta pro vrácení zboží je 14 dnů od převzetí balíčku. Jakmile zboží převezmeme, budeme Vás kontaktovat potvrzovacím e-mailem.
• Peníze Vám budou vráceny do 10 pracovních dní od převzetí balíku.

Možnosti vrácení zboží:
1. Vrácení zboží poštou či přepravcem
Jednoduše vyplňte návratový list, který si stáhnete na této stránce a nepoužité zboží v původním stavu se všemi visačkami nám pošlete zpět na uvedenou adresu, která je v návratovém listu – Prodejna DARKA, Jeremenkova 103, 779 00 Olomouc.

Výměna zboží:
• Zboží můžete vyměnit za jinou barvu či úplně jiný kousek.
• Postup je stejný jako u vrácení zboží, stačí vyplnit návratový list a zaznamenat zde změnu a popsat o jaké zboží máte zájem.
• V případě výměny Vám doporučujeme si zboží dopředu zarezervovat
na tel. čísle +420 777 678 789, nebo napište e-mail na sancinalcom@seznam.cz

Reklamace:
• Záruční doba na spotřební zboží je u nás 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím, pokud není v záručním listu uvedena záruční doba delší.
• Vyplněný formulář, který najdete ZDE, spolu se zbožím zašlete na danou adresu pro reklamaci – Prodejna DARKA, Jeremenkova 103, 779 00 Olomouc.
• Ve všech případech reklamace je nutné předložit kopii faktury / dokladu o koupi.
• Prodávající se zavazuje informovat zákazníka, nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení reklamace, o postupu a případném vyřízení.
• Doba vyřízení reklamace prostřednictvím našeho e-shopu je 30 dnů od převzetí reklamace.
• Celý reklamační řád najdete ZDE.

Kde najdu fakturu od zboží:
Svoji fakturu máte vždy přiloženou v e-mailu, který jsme Vám zaslali společně s potvrzením odeslání zboží. Poté Vám byla faktura v tištěné podobě zaslána poštou s objednaným zbožím.

Neobdržel(-a) jsem balík, co teď?
Zkontrolujte si status zásilky pomocí sledovacího čísla, které máte v emailu od přepravní společnosti, která Vám veze balík. Informace, kterou vidíte, je poslední status Vaší objednávky. Pro více informací o Vašem balíku nás prosím kontaktujte na telefonu
+420 777 678 789, nebo na e-mailu sancinalcom@seznam.cz.

Reklamace dopravy:
Pokud jste zboží převzali (vychází se z podpisu dokumentu o převzetí zásilky od přepravce) máme za to, že zboží bylo v pořádku doručeno. Pokud tomu tak nebylo, reklamaci poškození zboží během dopravy nám nahlaste co nejdříve, nejlépe do 3 dnů od podloženého převzetí zásilky. Tuto reklamaci nám sdělte (nejlépe e-mailem sancinalcom@seznam.cz nebo telefonicky +420 777 678 789,) a informujte přepravce, který tuto reklamaci vyřizuje.
V případě nejasností se na nás neváhejte obrátit, jsem tu pro Vás od pondělí do pátku, od 9 do 17 h.